Udělat auto hlučné není nic těžkého. Jenže samotný hluk není zábava. Jak tedy vybrat a sestavit výfukový systém, aby dělal radost a současné zvýšil výkon motoru?
Emoce jsou jednou ze základních esencí sportovní jízdy a právě zvuky, které sportovní auta vydávají, jsou jejich zdrojem. Jak ale získat dokonalý zvuk, který dělá radost a není otravný, nebo dokonce nelegální? Popravdě je to docela snadné. Stačí mít reálné zkušenosti a otestované produkty na konkrétních modelech aut. Pokus omyl tady jednoduše nefunguje!
Spousta zákazníků a často bohužel i úpravců si myslí, že stačí dát na auto nerezovou nebo titanovou trubku bez tlumičů, katalyzátorů nebo filtrů a je to vyřešené. Jenže špatně zvolená specifikace výfuku nebo různé kutilské výfuky mohou způsobit nejen nepříjemné zvuky, ale také zničit další komponenty auta. Proto při našich aplikacích spoléháme na ověřené produkty renomovaných výrobců a ideálně námi otestované kombinace klíčových dílů výfukového systému.
Některá z moderních aut jsou pro skutečně efektivní úpravu výfukového systému poměrně náročná!
S jistotou a čistým svědomím tak dokážeme doporučit výfukové systémy pro silniční i závodní vozy použité na většinu sportovních modelů automobilek Toyota, Subaru, BMW, MINI, Porsche a mnoho dalších. Některá z těchto aut jsou pro úpravu výfukového systému méně či více náročná z pohledu nepříjemných rezonancí a vibrací v případě plochých motorů boxer, a například nejnovější modely BMW M pro změnu vyžadují odborný softwarový zásah pro dokonalou kompatibilitu nového výfuku s řídicí jednotkou motoru.



Například u Toyoty GR Yaris jsme otestovali více než pět variant výfukových systémů od různých výrobců včetně custom výfuku dle našich požadavků. Podobě jsme postupovali také u atmosféricky plného BRZ/GR86 a většiny BMW M modelů generací Fx a Gx. U Porsche GT modelů je situace poměrně jednoduchá. Tady spoléháme na špičkové produkty JCR a Akrapovič.
Pokud máš jakékoliv dotazy na téma performance úpravy nebo servis výfukových systémů, neváhej nás kontaktovat!

